Stugan!

 
I Onsdags åkte vi till stugan. Smilla fick inte följa med denna gång tyvärr.
Vi kände att vi behövde lite lugn och ro i kroppen.
 
Yra behövde vila ut efter löpet (som slutat nu) och Max lika så ;)
 
Som ni vet vid detta laget har jag noll mottagning, så förlåt alla er på instagram att jag varit frånvarande där ;) Inte lätt. Erik mobbar mig alltid för att jag får sån abstinens när vi är där ute ( han har mottagning så han ska fan inte säga nått) det är skit jobbigt att inte kunna dela med sig och se vad ni alla andra gör.
 
Fint väder hade vi. Vi gick på upptäcksfärd, grillade, fick finbesök och hade det bara bra där ute.
Nu är soffan full av trötta hundar och jag lika så.
 
VARNING FÖR BILD BOMB
 

Kommentarer
Postat av: Elin

oj va fort valpen växer ändå! sötare för varje dag som går!

2013-05-14 @ 21:41:19
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0