Varför var jag nervös?!

 
Utställningen gick jätte bra. Jag var orolig för mycket saker, men efter denna dag älskar jag honom mer för han är Max. Ni vet super glad mot alla, rullade runt mitt i ringen, ylade och ja var bara så jäkla glad.
 
Han låg helt lugnt och sov och tugga ben och kolla dom andra som gick förbi. Jag behövde inte oroa mig alls för honom.
 
Och ringen då? jo visst gick det bra, jag förväntar mig inget av honom, inga krav då vi är nya båda två. Men jag är stolt över honom och mig och nöjd med kritiken.
 
Max är en fin stor och SNÄLL kille <3
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

Det hade varit jättekul om du skulle vilja delta i våran tricktävling på våran blogg :) Man kan även vinna ett pris.

http://teamcrazypaws.blogg.se/2013/september/tricktavling-2.html

2013-09-20 @ 16:04:56
URL: http://teamcrazypaws.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0