Dagen med stort D!

 
Nu pirrar det i magen, jag har legat minst 8 dagar och drömt om ringen. Koppel som går sönder, Max som lägger sig och rullar runt mitt i ringen och spöregn, jag som svimmar eller spyr .... måste jag fortsätta?
 
Jupp imorn är dagen här, dagen då jag och Max jag debut. Tur att vi gör det ihop iallafall hahaha.
Erik kommer inte kunna följa med och jag har haft lite smått panik över det hela. Men nu har UNDERBARA Samantha som äger vårat hunddagis ställt upp som moraliskt stöd, eventuell backup och fotograf, vilken människa. Nu känns allting lite bättre.
 
Jag hatar att göra nya saker, kommer säkert ÄLSKA det när jag väl är där, men bara tanken att springa fel med Max släpandes efter mig ger mig kalla kårar, blä!
 
Nej nu jävlar! Nu kör vi och måste säga det... men FASEN va snygg Max är, verkligen. Han är en riktigt snygg  kille, detta kommer gå fint fint :D
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det kommer säkert gå galant! Han är såååå otroligt snygg!!

2013-09-14 @ 20:11:44
URL: http://magicpaws.blogg.se/
Postat av: Lollo

Är ni kvar på hunddagiset? Är de den tjejen som äger de?

2013-09-14 @ 20:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0