Staket!

 
Idag ska vi mäta, mäta och åter mäta. Nytt staket ska upp och virke ska köpas. Inte bara det, utan även nytt golv ska läggas på hela nedervåningen, ÄNTLIGEN!!! Som jag väntat, nu har vi ful matta men kommer lägga in ett fint grått golv i hall, kök och gästrum här nere, Det kommer bli otroligt bra.
 
Ska bli riktigt skönt att få iordning staketet. den kommer bli mer än tre gånger så stor så vi längtar, mycket jobb dock men tur är väl att både bror och far är finsnickare :D
 
Projekt tre är renovering av båda toaletterna (ska vi bara renovera denna sommar???) haha. Just ja, köksbänk och sätta i ugn/häll är också på listan...herre min gud.
 
Det händer mycket alltså, vet att jag varit sämst på att visa mig här på bloggen men nu LOVAR jag att bli bättre ;) Men med allt med Smilla och jobb och vardag så hinns det inte med :(
 
Men jag lovar MINST tre inlägg per dag ;) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0