Kickbike!

 
Ni som följer oss på instagram har full koll på avd vi har gjort under tiden bloggen inte har uppdaterats, förlåt för det btw.
 
Äntligen kom min kickbike hem. Herregud, bästa dagen på riktigt länge.
Det är fortfarande lite isigt och snö lite här och var men har hittat en sträcka som fungerar fint fint. Toppen.
 
Hundarna gillade ideén lika mycket som jag faktiskt :D jahaaa ska vi dra den här?!?! KUL!
 
Max är fortfarande så grym och peppar på, drar i Yra med för att få igång henne men njaa...hon tar det lugnt. Kollar läget nosar lite.
 
När jag kör med Max själv ja då bajsar han till och med i farten hahah, pucko hund. Men en riktig slädhund :P
 
Nu längtar vi tills det är en bar mark så vi kan köra hela tiden varje dag flera ggr om dagen :D oki nu överdriver jag ;) men tagget är enormt. Äntligen träning hela jäkla året, Woohoo!!
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Fan vad roligt det ser ut! Måste spara ihop till en! :)

2013-03-21 @ 09:01:33
URL: http://albabeyo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0