Valprum!


Min plan i framtiden har juh varit att para. Få friska,stabila och trygga valpar.

Dock har den planen alltid sett ut på följande sett:
*söka upp en fin hane med bra meriter, bra psyke och en hane som passar min tik.
* para
* planera i god tid allting som krävs
* få valpar

Denna gång blev det juh inte så ;) herre min Gud! Asså stressen!? För det första kommer jag säga direkt att jag själv aldrig kommer skaffa barn, jag har nog på riktigt inte psyke för det hahaha.

Om två veckor MAX kommer dom, oavsätt om vi vill eller ej. Dom kommer då. 1,2,3,4.... Plupp plupp plupp!!!

Nu sitter jag all min lediga tid och läser och läser.

Tur i oturen jobbar jag på ett sånt sätt att kommer kommer vara ledig 97% av tiden valparna är här, vilket känns toppen!

Jag önskar att detta var planerat och att vi kunde vara lyckliga. Men det är otroligt blandade känslor nu. Man är glad ena stunden och uppgiven den andra.

Jag och Erik peppar varandra i ett. Nu KÖR vi!!! Vi gör det bara nu! Det här blir perfekt!

Va fan ska vi göra då? Haha :)

Idag rev vi ut alla våra kläder så nu har vi väl typ tre byten tillgängliga ;)
Våran walk in closet som ligger i vårat sovrum har blivit valprum.
Vilket är toppen, vi har full koll dom första dagarna.

Ena stunden känns vi som värsta nybörjarna men ibland känns allt så rätt, och lätt! Som om vi gjort detta hundra gånger.


Kommentarer
Postat av: Jenny o Charlie

Det här fixar ni utan problem!! Finns här när som helst när du behöver ventilera tankarna haha :-) men det vet du! Och jag tror på er så ni behöver inte oroa er. Nu längtar vi efter de små liiven <3

2013-06-22 @ 08:51:03
URL: http://photobyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0