Status!


Här hemma händer det INGENTING.
Dom där valparna vill inte komma ut än tydligen.

Det jag märkt sista två dagarna är att hon är mer aktiv det kan juh dock även tas som orolig, att hon inte "kan" lägga sig och slappna av.

När hon sover dock sover hon riktigt bra. Äter väl si så där. Det som är gott går i men fodret kan vi lika bra kasta. Så vi försöker få i henne så mycket vi kan.

Valparna har iallafall fotbollsmatch 24/7 så dom vekar nöjda med livet. Sover som aldrig? Stackars yra :)

Jag hade tippat på denna helg men jag måste nog erkänna mig besegrad i min tro.

Vad mer... Det rullar på. Vi går på nålar och Yra bara njuter av tillvaron.

Kom nu valpar KOM!!


Kommentarer
Postat av: GeMina Arts

så himla fina de är! :)

2013-07-01 @ 09:06:54
URL: http://geminaarts.blogg.se
Postat av: Anna @ Rocktassar

Åhh va spännande att vänta på valpar :)

Vilken grymt fin bild på headern! :D

2013-07-01 @ 16:11:23
URL: http://www.rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0