Klart!


Idag kom det sista paketet. Fylld med saker till valparna.
Nu är vi KLARA.

Mer foder. Känns som att man inte kan få för mycket ;)

Valphalsband, alla valpar får en varsin färg :)

Tuggpinnar när dom blir lite äldre, leksaker och schampo så dom luktar gott gott gott. Fast luktar valpar äckligt egentligen ??? Näää såklart inte. Dom luktar magiskt gott men fina måste dom vara till sina nya hem.

Handdukar,hanskar,papper och åter papper,bajspåsar, tidningspapper,filtar... Herregud, måste jag fortsätta? ALLT är klart och på sin plats!!

Kom igen nu mamma mu, få ut valparna! Vi är redo!!!


Kommentarer
Postat av: Krister Sand

Jag blir lite orolig för Yra! Jag tycker hon ser jättestor ut! Jag har ju väldigt begränsad erfarenhet dock och kan tänka mej att det är olika. Men att "vattnet går" har jag aldrig hört:)! Med Kalla var det aldrig några problem. Jag märkte vid kvällningen att hon började andas lite tyngre och hon sökte själv upp valpningslådan jag hade byggt. 2-3 timmar senare satte det igång och efter 1,5 timmar var det sju nya Malamuter i Sverige:)

2013-06-26 @ 18:41:16
Postat av: Elin

Skönt att vara förberedd och ha alltd hemma nu =) Tänker på er, hoppas allt är bra där borta.

2013-06-26 @ 22:51:28
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0