Just nu kl 00:39!


Alltså jag bara MÅSTE dela med mig av det här. Hahaha jag döööör!

Yra har flåsat och vankat fram och tillbaka hur mycke som helst ikväll. Och det kändes inte som förr det var mer oro i hennes blick så jag har legat ute med henne stundvis. Vill inte ha henne ute så länge.

Så skulle hon gå och kissa hon Lixom vankade lite fortare än "normalt" RAKT ut och spläääsch hörde jag. Högt som faaan!!

"SHIT vattnet!!! VATTNET NU börjar det!!!!!" Men typ en milli sekund senare följdes dessa splääääsch av en riklig hög med dea.

Tystnaden som uppstår Lixom..... Hahahahah!!! Falsk alarm då antar jag ;)

Och jaaaa... Jag kollade att det var just dea och inte vattnet :) 

vi avslutar detta inlägg så, oki? :D 


Tur jag färgat håret brunt. God natt!


Kommentarer
Postat av: Elin

spännande! håller tummarna att allt går bra både för valpar och Yra! =) <3

2013-06-26 @ 09:27:45
URL: http://www.fluffmonster.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0