Första natten i valprummet!


Yra är nog den hund med mest rutiner. Det ska vara som det alltid är ;) 
 
Så vi var väl liiiite osäkra på hur det skulle bli att få upp henne hos oss i hennes nya rum.
Dock kände vi båda två att när hon väl fattar ja då kommer hon välja rätt. Alltså gå upp dit när det blir för mycket med dom andra och "gömma" sig där och få lugn och ro.
 
Första natten då. Njaa gick sådär, tog ett bra tag innan hon somnade. Bäddade runt runt i säkert en timme, vankade fram och tillbaka, orolig.
Sen började mjölken komma också, mycket! 
 
Jag tror att vi måste förvänta oss valpar tidigare. Jag tror utan tvekan dom kommer INNAN två veckor. Skulle vilja säga nästa vecka men man vet aldrig.
 
Hon har förändrats mycke bara nu.
 
Jaja, hon sov hela natten, jag släppte ut henne vid 7 så hon fick göra sina behov och jag la mig sen i soffan och kollade på tv.
 
Yra gick ut kissade, gick raka vägen till valprummet utan att ens kolla på oss andra. Yes! Hon fattar!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Åååh, snart puppisar! :D

2013-06-22 @ 10:27:45
URL: http://schafertassar.weebly.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0