Yra!

 
 
Går du någon kurs med Yra?
 

Nej jag går ingen kurs med Yra nu. Hon gick valp, unghund och hela min hundinstruktörsutbildning.
Eftersom Max går unghund nu och börjar terminskurs nästa vecka finns inte riktigt tiden för en kurs med Yra.
Men tror helt klart jag kör en terminkurs med henne också se när Max är klar.
 
När man inte går på kurs saknar man det massor, skulle vilja gå terminskurs med Smilla också då hon älskar det. Men en terminskurs är som sagt en hel termin så det är lite bökigt med tre ;)
 
Annars går jag nån vardagslydnad med Smilla medan Yra kör sin terminskurs bara för att :)
Smilla bli så glad och taggad när hon kursar och det är så kul att se.
 
 
 
 
Går ni kurser? Någon speciell ni rekommenderar?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag och Alba går en fortsättningskurs i lydnad som snart är slut och jag och Beyo är med i en träningsgrupp med kursarna i LK1 kursen. :) I Februari börjar en kurs som heter "Våga & vinn" med lilla Fostervovven och jag kommer nog variera vem som får följa med mig på utbildningen som börjar i helgen. Jag tycker också om att gå kurs, håller inspirationen och motivationen uppe. :)

Har fått boken idag också! Jättefin, ska börja läsa den nu direkt, tack!

2013-01-30 @ 13:52:24
URL: http://albabeyo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0