Lördag och Söndag!

 
 
Igår vart den en liten tur på hemliga ön, dock blev det bara en snabbis på isen sen hem till 60 års fest. Hundarna var nöjda ändå trots en liten mindre tur.
 
På kvällen åkte jag och firade bästa Bea som fyller år och hade inflyttningsfest. 15 tjejer, ni kan juh tänka er...herregud, har fortfarande ont i käften :) Men det var jätte roligt och trevligt. Hundarna var hemma och fick vila ordentligt.
 
Jag var fruktansvärt trött efter hela dagen så vi somnade nog vid tolv haha och sov läääänge för en gångs skull. Kanske börjar bli sjuk? hmm.
 
Upp iallafall, äta lite frukost. Hundarna fick sitt som är ett jävla bök nu för tiden hahah. 
*Max äter torrfoder för valpar plus VoM
*Smilla äter kastreringsfoder
*Yra äter torrfoder för vuxen hund och VoM
Det gäller att ha koll :)
 
Iväg ut för att dra och OJ...ojojoj vilket tryck det var idag, alltså Max är en jävla stjärna! Vilket tryck han har i sig, så jäkla duktig. Jag bara stod bakom och tappade andan typ hahah (stolt matte), det är verkligen så otroligt kul när det går bra.
 
Hem igen och i med hundarna i badet, nu ligger dom och luktar jordgubbar ;)
Jag ligger i soffan efter att ha städat och ska kolla film.
Trött och stolt matte säger God natt<3
 
 
Ni hittar massa bilder på instagram @isolashjartan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0