The 80's!

 
 I lördags blev det 80:tals fest för hela slanten
 
En nära vän fyllde 30 och bjöd på stort kalas med tema 80:talet. Då jag alltid ska vara emot alla andra gick jag min egna väg.
Inte fan skulle jag ha massa färger och plastsmycken. Jag körde jeans och åter jeans.
 
Kan dock säga att jag var bra nervös när vi tjejer samlades för att sminka oss och göra oss redo. För visst fanns det mycket färger i rummet :)
 
 
Men men, väl framme fanns det andra som valt dom mer neutrala färgerna :D
 
God mat, härliga vänner, 80:tals musik och mycket skratt avslutades kvällen vid halv fyra. Jag var helt slut, och jag dricker inte ens. Haha!
 
 
Hundarna låg hemma och tuggade på antagligen dom största benen jag sett! Dom var nöjda.
 
 
Det bästa var att få ligga i sängen morgonen efter och bara mysa, Max var extra mysig och tackade inte nej åt att kurra med matte.
Länge låg vi kvar i sängen. Tror vi gick upp vid 12 :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0