Kong Wubba!


Jag har många gånger skrivit om olika leksaker till hundarna som vi köpt, men nu har jag verkligen hittat en som ligger etta.

När vi var på Ultuna fick Max leksaker, en vanlig anka som bi säkert många har haft och den berömde Kongen.

Jag har aldrig fallit för den, då jag antar jag inte fattat grejen, haha. Jupp jag tror att jag inte har vetat att det är en pip i den :)

Jag köpte iallafall en då den var så himla billig. Det är btw helt otroligt va billiga leksaker dom har på Ultuna.
Jaja, jag köpte en och tänkte som alla andra gånger vi får väl se hur länge den här håller då ;)

Men oj! Oj oj oj.... Hur kan jag ha missat detta??
Yra är helt frälst, helt klart den bästa leksaken hittills, inte en enda repa i den :D och hon har lekt, LEKT (förr var det bara mörda direkt) med den sen vi kom hem, just nu i denna sekund ligger hon och piper med den i sängen.

Har kollat runt lite på priser och dom är ganska dyra, men på Ultuna betalade jag 95kr.

När vi åker dit med Max nu för operationen ska jag köpa på mig nån till. Denna leksak rekommenderar jag starkt!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh! Så den piper alltså! DÅ måste vi skaffa en :D

Svar: Jaaaa!!! Hur kan man ha missat det lixom ?!?!? Jag känner mig som en dålig hundägare ;)
emeli sundberg

2013-02-22 @ 10:17:32
URL: http://albabeyo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0