Hurtta och läder!


Nu är livet räddat. Äntligen har jag hittat det jag länge sökt efter nämligen Hurttas läderkollektion.

Idag klickade jag hem tre nya koppel till hundarna.
Tjejerna fick svarta och Max ett brunt (han har ett halsband i samma färg).
Dessa kostar ca 370kr men nu fick jag dom för ca 200kr st.

Och inte nog med det. Jag har väldigt länge varit sugen på Hurttas lädersele men inte velat betala runt 500kr. Det är alldeles för mycket. Men när jag såg den extremt töntiga prislappen på, håll i er nu...180kr slog jag till.

Max fick en super snygg brun såklart så det passar till kopplet och oj va snygg han kommer vara på kursen.
Vi måste juh ha sele och eftersom vi kommer gå länge på kurs kände jag att det var något han behövde. Som sagt detta är ingen sele man har i skogen.

Inte bara Max fick denna super snygga sele utan jag klickade hem en svart åt Smilla och Yra också :)


Dessa snygga använder man inte i skogen. Finsele!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0