Halsband och koppel!

 
Ni som följt mig ett tag nu har nog förstått att jag är extremt noga med vad hundarna har på sig.

Jag har nu för mycket av allt men ändå lyckas jag känna att jag inte har nått som passar, konstigt va?
Vet inte alls vad problemet är, haha.
 
På vintern har alla hundarna dom fina luddiga från hurtta och jag tackar Gud att jag fick tag på nya som nu räcker länge.
 
Jag har alltid haft två läderkoppel från hurtta och Gizmo att flexi. Efter mycket sökande hittade jag tillslut kopplarna och beställde hem så nu har jag det.
 
Men...ändå känns det som att nått fattas. Eftersom jag vet att Hurtta inte längre gör dom tror jag att jag har lite panik,haha! 
Nu vill jag knappt använda dom. Dom vill jag ha på kurs eller när vi åker bort, går på stan ja ni fattar.
 
Men dom dagliga kisspromenaderna då?? När vi ska ut i skogen?? 
Vart är slit och släng kopplerna?
 
Jag har fastnat. Alla hundarna har en upplaga av dom äldre Hurtta halsbanden och smilla även en sele, såsom jag föredrar på henne.
 
 
 
Jag älskar dessa, oj vad dom är fina tycker jag,sköna också.
Dessa görs inte heller längre och går knappt att få tag på. Börjar jag få panik här med??
 
Satt och funderade att klicka hem ett var sitt halsband och koppel från MR.
Alla i olika färger.
 
Smilla-svart
Yra-rött
Max-blått
 
Just för dessa stunder som i skogen och kvällsrundorna....jag vet inte....noll inspiration...hjälp!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0