Stugan!

 
ÄNTLIGEN tar vi oss ut till stugan. Denna sommar har verkligen varit helt upp och ner och fruktansvärt jobbig.
 
Erik har jobbar från 7-9 typ varje kväll och varje helg, sen direkt somnat. Så vi har inte träffat varandra mycket alls. Jag har inte jobbat alls och känner mig väldigt instängd här hemma, på gott och ont. Varit hemma i ca 9 veckor nu. Shit, pratar mer med hundarna än aldrig förr. Och jag känner mig HELT slut i kroppen och i huvudet. Önskar att alla valpar var här och dom kunde följa med ut :(
 
Det är riktigt tufft att ha en ensam valp och det känns som han har varit en 8veckor valp i typ 5 veckor nu ;) plus dom andra och plus allt hemma som ska göras. Så nu ska jag iväg köpa massa böcker, ladda kameran, ladda hem massa filmer och bara njuuuuuuta ute i stugan. Hundarna får vara ute 24/7 och göra precis vad dom vill och jag ska bara ligga i solen och bara va. aaah SEMESTER på riktigt.
 
SOm ni alla vet så har jag noll mottagning i stugan, har typ en plupp längst ute på en udde. Men kommer självklart sno Eriks telefon och lägga upp några bilder. har tidsinställd några inlägg här iallafall men mer än så blir det inte. Så om ni saknar oss håll koll på Instagram isolashjartan.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0