Det här med klicker!

 
Jag har klickat in alla hundar och visst gillar dom det men inte mer än så. Den enda som blir helt till sig är Smilla, hon gör allt och lite till för ett klick.
Malamuterna är lite mer "sitt?sitt verkligen? kan jag inte ligga då??" Dom bryr sig inte så värst mycket när klickern kommer fram.
 
Har iallafall klickat in valpen nu och där är det andra bullar. Herregud va kul han tycker det är, sätter sig lägger sig bugar fram med tassen och sen andra tassen "VAD SKA JAG GÖRA????"
 
Roligt tycker jag och klickar han ca 5-10 min per dag nu. Sitt och ligg sitter, tassen är lite sådär ännu men han gör det.
 
Hoppas hoppas han inte blir som dom andra ;) att han fortfarande blir lika taggad när han blir stor.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad kul, hoppas det håller i sig! Och herregud vad fin han är, hur söt som helst! Måste vara riktigt coolt att få vara med sin valp ifrån början!

Svar: tack så mycket. Han är helt perfekt <3 JA det är en otroligt konstig känsla men självklart en underbar känsla också. Men så svårt att svara på frågan "vart kommer han ifrån?" haha oss... ;)
emeli sundberg

2013-08-28 @ 18:04:48
URL: http://kalabalikartat.blogspot.com
Postat av: LENA

Men gud va kul att han tycker att det är roligt! :)

Svar: ja vi hoppas det haha :D
emeli sundberg

2013-08-29 @ 08:20:00
URL: http://lenakarlsen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0