15 September!

 
Då är det dagen med stort D. Premiären för Max i ringen. Yra skulle ställas och efter samtal med SKK sa dom att hon fick ställas ut 60 dagar efter valpning. Men tydligen är det 75 dagar så anmäld prinsessa får stanna hemma. Jätte jätte tråkigt.
 
Max är juh inte precis i sin snyggaste kostym men eftersom utställningen är 10 min här ifrån (förstår ni nu vad jag tycker om utställningar?? hatar dom) så är det bara att göra. Lite så jag känner haha.
 
Men det går nog bra, helt klart. Han är i fin form, lite naken bara. Spännande ska det bli iallafall och då ska jag få använda mitt utställningskoppel jag vann för typ 2(?) år sen :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0