Tack!


Jag är så himla tacksam för alla svar. Det är roligt att höra andras berättelser men även sjukt nödvändigt. Jag har verkligen haft noll koll och eftersom jag inte har någon erfarenhet i området känns det riktigt bra att så många delade med sig.

Vi kommer utan tvekan kastrera Max. Inte pga att han ska bli lugn för det är han, en helt underbar kille som leker med all och alla.

Han gillar andra hundar och har aldrig sett ett tecken på något annat.

Han var gnällig vid Yras första löp men inte överdrivet. Men tycker att för hans egen skull är det bäst att han blir av med kulorna.

Han är sniffig vid promenaderna och möter han en tik blir han extra glad ;)

Men den stora anledningen är att han inte får ställas ut och därför finns ingen anledning att ha dom kvar. Sjukdomar kan uppstå och eftersom vi även bor tätt med grannar som har en hel hög med hundar, vårat område har väl utan tvekan 10-15 hundar. Så är det nog snällast.

Han är idag otroligt glad i mat och godis, det har han alltid varit och jag hoppas han kommer få behålla det pga träningen.
Pälsen haha kan väl inte bli så mycket sämre ;) haha näää förlåt Max <3


Kommentarer
Postat av: Jenny o Charlie

skönt att ni bestämt er :-))
Får se när det blir av här

2013-04-11 @ 08:48:01
URL: http://www.photobyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0