Ljusa tider!


Man hinner med så otroligt mycket nu när det är ljust länge.
Så många extra timmar varje dag. Förr levde man för helgerna men nu är varje dag underbar.

Idag blev det en tur med malamuterna. Glada hundar. Yra var lite små lat som alltid men taggar lätt till om man triggar henne lite. Max kör på tills man säger åt han att stanna. Stor skillnad på dom två.

Brukar nästan föredra att köra med Max själv men han drar juh så mycket bättre med Yra släpandes bakom henne.

Har många ggr kört dom efter varandra men det spelar ingen roll, då hasar Yra ännu mera.
Jaja, det blir väl bättre med tiden.


Kommentarer
Postat av: Linda

Gud va stor Max är! Eller är det bara bilderna?
Han är väldigt söt :D

2013-04-10 @ 19:36:35
Postat av: Rebecca

Har haft samma sparkcykel som dig (fast modellen utan lättviktsgaffel) hemma en vecka. Fan vad roligt det är, som du redan skriver! ;)
Alba springer gärna och hasar som Yra, men med Beyo kutar hon på. De verkar ha lite samma "stil" där. :) Om någon cyklar före, då jävlar springer dem järnet! Men man kan ju inte ha någon med sig varje gång.. :S
Hur gör du när det kommer en katt/hare/giraff (jaktinstinkten kickar igång)? Mina vill gärna jaga katter, vilket ibland blir lite som en "chock", om det dyker upp en när jag inte är beredd, det går bra om jag bromsar direkt. Men hur gör du, dina hundar är ju lite tyngre än vad mina är. :) (Mina väger tillsammans 57 kg)

2013-04-10 @ 21:21:49
URL: http://albabeyo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0