Trött trehunds mamma!

Min älskling bestämde juh sig för att åka till Rom och kolla fotboll. Inga problem tänkte väl jag. Det var juh bara ons-sön.
Jag ångrar mig djupt.
Ingen helnatts sömn, jobb och tre hundar som ska lämnas och hämtas på tre olika ställen, kurser, träning, aktiviteter, mat, ut och kissa...(nånstans där skulle jag också äta??)
Ut och in, upp och ner. INGEN lugn stund.
Man kan klaga mycket men vid 8 tiden igår kväll låg alla och sov en timme...jag var helt slut coh överlycklig, NU,NU kan jag sova!!!
kunde jag? nä....för JAG var för pigg!
 
Du min Älskling gör ett sånt bra jobb med hundarna, och jag uppskatatr varje promenad och lekstund,vakna nätter. FY FAN va det underlättar att vara två. Kan du komma hem nu? :/ Jag behöver sooooooooooooova.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha!
En av anledningarna till att jag inte vågar skaffa fler. Sova! <3

Svar: haha aaa fy fan...valpar är juh gulliga och så men fan va dem är mycke bättre när dem är stora :P
Isola

2012-09-21 @ 16:37:23
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0