Svar!

Berätta lite mer om dig, din familj och hur du växte upp.
 
 

Jag är 25 år. Kommer från en liten stad som heter Öregrund, ligger några mil från Uppsala. Öregrund ligger precis vid kusten.
Jag har en äldre bror och syster och jag är en riktig sladdis:)
Vi växte upp i ett vitt och blått hus med en katt.
Min mamma jobbade och jobbar än i dag på kommunen och min pappa jobbade på televerket när jag var liten.
Jag hade alltså en "vanlig" uppväxt;)
Vi åt pannkakor och soppa på torsdagar:)
 
Jag har ALLTID varit intresserad av djur och speciellt hundar (som alla andras historier, haha)
Jag fick dock aldrig någon hund, min mamma gillar inte hundar.
Pappa hade hund när han var liten dock, en stövare. Tror nog att det är han jag fått mitt intresse ifrån.
 
Så eftersom jag inte fick hund fick jag häst,katt,fågel,fiskar ja allt annat;)
 
Jag hade tillochmed en kråka, Harry! 
 
Jag var en riktig jävel iskolan, skolkade och pluggade väl inte så pass mycket som jag borde ha gjort.
Men jag kom aldrig hem för sent eller kom hem full. Jag dricker inte....inte ens en droppe! Brukar använda det mot min mamma;) Titta så duktig jag är, haha.
 
Jag är halvnorsk, min mamma kommer från Norge och när vi var små åkte vi dit varje år.
 
Jag läste sam sam (samhällsvetenskapliga linjen) och för nått år sedan pluggade jag en Yrkesutbildning inom Process och produktion.
 
Jag är nog väldigt olik mina vänner. Jag vill bo här, helst i skogen:) Jag gillar lugnet och har aldrig varit intresserad av något större.
 
Jag vill bo här med mina hundar:)
 
Jag älskar att vara ute i naturen och är hellre hemma nerbäddad i soffan med hundarna än på fest.
 
Mina vänner skulle nog beskriva mig som en glad, rolig, knäpp tjej som är väldigt mån om sina vänner.
Jag hatar folk som inte har moral och respekt. Stå för det du har sagt!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0