Kurs!

Snart är det onsdag och onsdagar nu betyder valpkurs :)
Vi har faktiskt tränat en del och gårtt vidare till ligg. Inte så kul tycker Max.
Namnträningen var juh ett måste ;) och det sitter, nu lyssnar han på valpen OCH Max, haha.
U-svängen sitter som berget men inte lagt på nått kommando där. Men han fattar vad det är jag vill att han ska göra!
 
Denna vecka blir det väl mer kontaktövning och passivitet antar jag.
 
Och av erfarenhet är passivitet nått att VERKLIGEN jobba med. Herregud!
Kommer ihåg första kurstillfället med Yra och vi skulle sitta ryggsäck (passivitetsövning) Hon fan bet mig tills jag blödde och vi fick sitta kvar sist bara för att hon inte "gav upp"
Max är väl lite där han med ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0