Hemligheter!

Pga frågan jag fick tidigare kanske det är hög tid att berätta några hemligheter som ger svar på hur "knäpp" jag är ;) haha näää...
Jag är väldigt fast i saker. Har alltid varit. För mig är det ett sätt att visa att någonting betyder något. Och i det här fallet betyder det nog att jag visar att Gizmo finns kvar...att vi tänker på honom.
 
Hemlighet 1
 
Gizmo pryder självklart min mobil. Varje gång jag ska använda den pussar jag ALLTID på honom.
 
Hemlighet 2
 
Jag pussar alltid Gizmo godnatt på mobilen.
 
Hemlighet 3
 
Vi tänder ljus för Gizmo varje kväll och gjort sedan dagen han gick bort.
 
Hemlighet 4
 
Jag har ett guldhjärta runt min hals som jag fick när han gick bort....så "han" alltid ska vara nära. Har inte tagit av mig det ännu.
 
Hemlighet 5
 
Hans sele ligger fortfarande under min kudde och jag håller i den varje natt.
 
Hemlighet 6
 
Jag har inte tvättat eller använt tröjan som jag hade på mig när han somna in. Den ligger i en graderob, orörd.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0