Drömmen!

Nu är man helt plötsligt mitt i sin dröm!
Två super fina malamuter sida vid sida. Äntligen min älskade svart/vita hane som jag väntat på så många år.
Och den snyggaste tjejen man kan tänka sig.
Att dem fungerar som mor och son och gör allt ihop är ett stort plus.
Jag har givit dem en vän för livet. Tillsammans kommer dem två alltid vara.
Precis som Smilla hade Gizmo.
Så Smilla då?? Jodå hon NJUTER av livet att få ligga på soffan och slippa en 40kg malamute som biter i henne och ligger på henne.
Flocken är hel och nöjd.

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Härligt att det känns bra... Fin liten inhägnad dom har :)

Svar: haha ja, nästa evcka blir det staket så det ska bli riktigt skönt:) kan dem sträcka ut sig ordentligt :))
Isola

2012-09-26 @ 09:35:11
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0