Ute i naturen!

Ni vet juh lika bra som jag hur viktigt det är med riktigt bra kläder när man har hundar. Och speciellt på vintern!
Jag har Lundhags byxor som jag ÄLSKAR, sköna, hög kvalite.
Jag hade dem hela förra vintern och frös inte en gång.
 
Men nu en tid har jag varit ute efter kängor, och då menar jag Kick Ass kängor. I tanke på att man är UTE hela tiden, i regn, slask och snö så behöver man verkligen ett par som klarar allt.
 
Jag har LÄNGE varit sugen på dessa från UGG´s men usch alldeles för dyra för mig, 2800kr.
Visst det kansek inte är så dyrt för dem håller säkerligen några år men jag tänker alltid -För dem pengarna kan Smilla få ett nytt täcke eller Yra en ny sele.
 
MEN nu ni!!!! HÅLL I ER!
 
DET Ä REA!! ord pris 2800kr och nu 1400 asså.....jag dog lite, på riktigt!
Dessa pärlor är nu mina  :D
 
Vill ni har dem ULTIMATA hundskorna skynda er in till http://www.heppo.se och klicka hem ett par!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Vi kunde inte hålla oss... beställde ett varsitt par.....

Svar: det gjorde ni rätt i, dem är to die for!! HELT SJUKA skor! :D vi med malamuter (och andra hundar såklart) som är ute hela dagarna i minus grader behöver nått riktigt ordentligt
Isola

2012-10-05 @ 09:41:53
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0