Saknad!

När jag förlorade Gizmo, när jag gjorde det valet att lämna honom var det värsta jag någonsin gjort.
Den ångesten jag hade, har jag fortfarande och varje dag ångrar jag mitt val och önskar det ogjort.
Jag vet att det var det bästa för honom och att det inte fanns någon annan väg ut men akc vad jag vill ha honom här och oj vad jag är rädd för framtiden att klara mig utan honom.
 
Något som jag trodde skulle vara jobbigt har visat sig vara bra är att ha honom runt omkring mig varje dag. Bilder på honom, hans sele hänger forfarande kvar osv.
 
Nu kommer jag göra ett samarbete med en väldigt kreativ människa som skapar väldigt fina ****** som gör att han kommer finnas mig nära varje dag och synas varje dag.
 
Och att ge mina läsare något så fint och minnesvärt känns viktigt för mig. Så håll er uppdaterade för snart kommer en ny tävling på bloggen, inte för eran hund utan för er.
 
 

Kommentarer
Postat av: Jenny o Charlie

Åh :-( gör mig ont att läsa om Gizmo och dina känslor. Men som du skriver så var det det bästa för han. Jag vet precis vad du går igenom. Hade också en liten voffsa (tibetansk spaniel) innan Charlie och hon fick avlivas pga skador från att ha blivit påkörd av en bil :-( Hjärtat brister men man får aldrig vara självisk i en sådan situation.
Och som tur är, är det få hundägare som är själviska när det väl gäller!

Ska bli spännande att se vad för tävling det blir här näst.

2012-10-30 @ 10:48:40
URL: http://photobyj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0