i Halloween tider!

 
Alltså...hahaha!!
Jag har lixom aldrig riktigt förstått mig på det är med utklädnader på hund MEN kan inget annat en att tycka det är så gulligt :)
Folk blir juh irriterade på mig när mina har regnkläder på sig ;)
Det har blivit mer OK att ha kläder på sina hundar, tror folk förstår att det har mycket funktion också. Så som värmetäcken och ex kyltäcken.
Skulle aldrig klara mig utan regnkläderna på mina fyrbenta.
 
Men att klä ut Yra till en korv, hahah jag vette tusan alltså. Bra gulligt skulle det va, men fatta den promenaden till Halloween festen hahahahahah!!
 
Va tycker ni? OK med utklädnader eller ej? och har ni fuktionskläder på era hjärtan där ute?
 

Kommentarer
Postat av: josefine

hahahaha! yra kan vara korven så är mavya grisen!


Svar: tänk dig va?? fy fan va sött!!
Isola

2012-10-22 @ 10:59:40
URL: http://mavya.devote.se
Postat av: Denice

Haha! Jag ska faktiskt klä ut bägge mina i år, eftersom vi ska ut på bus/godis runda med småbarnen :P
Pudeln ska vara en spindel och chihuahuan (hane) ska vara en fe, haha!

De är vana vid att ha kläder på sig, eftersom de är så frusna bägge två, alltså måste de ha både värmekläder och regntäcken på sig vid kallare väder och väta :)

Svar: men gud så roligt :)hmm kanske ska klä upp mina här hemma också då ;)
Isola

2012-10-22 @ 12:04:13
URL: http://tassliv.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jo! Vad roligt! Jag kan se framför mig hur djuraffärerna får skaffa en egen avdelning för "maskeradkläderna"...! :D

Svar: hahah visst hade det varit roligt :)
Isola

2012-10-22 @ 13:31:20
URL: http://albabeyo.blogg.se
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Haha! :P

Svar: Skulle väl vara nått va ;)
Isola

2012-10-22 @ 19:29:06
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Ida

Haha skulle nog skratta ihjäl mig om jag mötte en malamute utklädd till varmkorv! Eller ja, nått annat också haha! :D Min lapphund har ett regntäcke från Hurtta, ofodrat. Och det är inte för hennes skull, det är jag som vill skona mig själv från en blöt säng. Hon ligger nämligen mer än gärna i sängen när hon är blöt :P Hon gillar -inte- regntäcket, hon ser ut som sju svåra nödår när jag tar på henne det. Men väl ute glömmer hon bort det ;) Så att klä ut henne skulle nog vara extremt förnedrande, enligt henne. hysteriskt roligt enligt mig ;)

Svar: haha, jaa det skulle se väldigt roligt ut faktiskt, hahah!min är likadana och jag "hatar" blöta hundar, bläää!
haha Smilla har en röd fleece overall, det ser ut som hennes sista timmar när hon får den på sig (tror hon inte gillar färgen,haha) men ute är hon glad att den är på. Knäppa hundar!
Isola

2012-10-22 @ 21:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0