Hösten!

Vi älskar Hösten, super mycket. Den är så fint ute och energin i hundarna är mycket större då det blivit svalare ute.
Man vet att vintern är nära och hallå...hur mysigt är det inte med mössor och tjocka tröjor??? ;)
 
MEN nu har jag kommit på en sak som jag INTE gillar med hösten. Det är mörkt!
Man hinner inte ta några kort ute och ska man försöka ta kort inne ja då blir dem för dåliga.
Nä mer ljus vill jag allt ha denna Höst och det är bara för att jag ska kunna ge er mycket här på bloggen ;)
 
Ska vi komma överens bara att det blir sämre Iphone bilder? det är väl lika bra? :P
 
 

Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

haha, exakt det sa vi igår på väg från jobbet, "man hinner knappt ut i skogen" nu gick vi till skogen iallafall men man ser ju inte mycket ;)

Svar: det är verkligen värdelöst! haha väntar på snön då blir det ljusare igen :D
Isola

2012-10-03 @ 09:42:39
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0