10 produkter!

Jag tänkte här presentera 10 olika produkter.
5 produkter jag använder och självklart VAD JAG TYCKER OM DEM.
5 produkter jag är nyfiken på, som jag alltså inte använder.
 
 
1: Hurtta Sele. Dessa har jag ett ex antal av ;) och jag ÄLSKAR dem. Håller bra, billiga, snygga, sköna för hunden en riktig TOPPEN sele för ditt <3
 
2: Hurttas rundade koppel. Alltså.... jag har haft många koppel, läder, tyg osv osv MEN detta är helt klart det BÄSTA! Det är så otroligt skönt i handen, håller väldigt bra i olika väder, dock blir det lite halt i regnet. Dyrt som FAN för ett koppel, men snyggt och skönt!
 
 
3: Hurttas overall, denna mot regn. All mina hundar har en sådan och dem är toppen. Självklart krångligt att sätta på och tar lite tid med tre st. Men vilken kännsla när man kommer in, torkar tassarna, tar av overallen...och ja, det var det! inga blöta hundar, inget blött golv. Dessa är toppen. Bra kvalite har en som jag köpte när Gizmo var liten alltså 2007 som Max har nu, inga fel alls på den. Toppen!
 
 
4: Spelbricka från Nina Ottosson, är den perfekta aktiveringen när orken inte riktigt finns. Dem är lite för dyra för min smak eftersom dem blir skadade och nötta om man har malamuter som tuggar, tuggar, tuggar. Haha. men man kan köpa separata "ben" till spelet och även ha det i diskmaskinen. Jag gillar dessa i plast mer än dem i trä. Finns en mängd olika och även i olika svårighetsgrader.
 
 
 
5: Leksak från Miniorka, Med huset fullt av Malamuter har man ett stort behov av en leksak som klarar mer än 30min. DENNA GÖR DET! Toppen leksak, men ingen hit hos oss dock :/ hmm typiskt. Billig, snygg, hållbar så vill mina hundar hellre sno en gamal strumpa att slita sönder. Kan väl vara just det. Att den inte går sönder!
 
 
 
 
 
1: Back on Track täcke, Har aldrig testat men många säger att dem är jätte bra. Denna produkt är jag nyfiken på och mest för Smilla då hon nu är lite stel och gamal ;)
 
 
 
 
2: Slim & Slow matskål, Har aldrig behövt detta då alla mina hundar har varit riktigt lugna när dem äter. Yra står nog fasen och slickar i en kvart, haha. Men MAX då...ja alltså, han slår nog fan ur tänderna snart, så denna är jag nyfiken på,fungerar den?
 
 
 
3: GG Pet säng, Jag har hört mycket gott om dessa sängar, att dem ska vara bra för våra större raser och mycket skonsammare mot leder och muskler. Är väldigt sugen på att testa denna. Någon som har erfarenhet?
 
 
 
4: Pet Head Produkter, Dessa har jag länge kollat på men tänkt att nää så mycket pengar för schampoo. En flaska per hund är det nästan här hemma ;) Men nu har jag juh hört massa gott om denna så va tusan! Beställning blev det!
 
 
5: Första hjälpen kit, Jag slår mig själv på käften för att jag inte har denna väska hemma. Jag har den lilla röda för typ 40 kr som inte innehåller ett skit! HERREGUD!! Nej gott folk, en sån här kommer hem till mig och även en utlottning till er, BRA VA??
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

Är också nyfiken på Bed Heads serie!
Nu har jag ju bara en hund som vi badar en gång om året haha men då borde de ju hålla ett tag med tanke på priset! :)
Berätta gärna hur de fungerar på malamutepäls! Man vill ju inte att den feta underullen ska bli schamporen då den inte fungerar mot kyla och väta som den ska då.. :/

Svar: Hej,Det fungerar jätte bra på Malamuter. jag badar mina hundar minst 1 gång i månaden.
Det viktigaste är att man torkar dem ordentligt.
Sprayen som man bara sprayar på är toppen :) luktar super gott också :P
Isola

2012-10-12 @ 13:39:19
URL: http://20belowzero.se
Postat av: Jenny o Charlie

Pet head har Charlie alltid haft och jag älskar det!
Vi har double dipping, 2 i 1. Mycket dryg så den håller länge.
Om det regnar och pälsen blir blöt igen så luktar hon godis !!
Emellan baden så har jag deodorizing spray från samma märke.

Är jättenöjd! Hoppas du också blir det :-) Man kan aldrig ha för många så därför är jag också med och tävlar här i din blogg ;-)

Jenny

2012-10-13 @ 17:53:49
URL: http://photobyj.blogg.se
Postat av: Jenny o Charlie

Pet head har Charlie alltid haft och jag älskar det!
Vi har double dipping, 2 i 1. Mycket dryg så den håller länge.
Om det regnar och pälsen blir blöt igen så luktar hon godis !!
Emellan baden så har jag deodorizing spray från samma märke.

Är jättenöjd! Hoppas du också blir det :-) Man kan aldrig ha för många så därför är jag också med och tävlar här i din blogg ;-)

Jenny

Svar: Jag älskar hur dem luktar efteråt...och hur snygga är inte flaskorna? ;)
Isola

2012-10-13 @ 17:53:50
URL: http://photobyj.blogg.se
Postat av: Ida

Jag har fasiken inte heller något 1a hjälpen kit..! Nått jag tänkt köpa hem men det har inte blivit.. Vars har du hittat det där? Det verkar vara väldigt bra utrustat med det mesta man kan behöva :) Fattar inte hur jag -inte- kan ha ett, jag som är en sån sjåpig matte..!

Ida

Svar: ja men visst är det sjukt!!! hahah.....ska lotta ut en sån här på blogg. i det inlägget kommer det finnas info med sida osv :)
Isola

2012-10-14 @ 22:43:18
Postat av: Camilla

Fin blogg

Svar: Tack så mycket :)
Isola

2012-10-17 @ 18:33:40
URL: http://www.harligahundliv.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0