Tappat Suget!

Hallå...nått är fel, riktigt fel!
Jag har helt tappat suget på att köpa sele, koppel, halsband osv. Jag hittar inget !
Ja det är sant, INGENTING är jag nöjd med. Haha.
 
Max måste ha ny sele, han har strl 70 nu (hurtta) HERREGUD, jag har en strl 80 hemma som är en av Smillas. En vanlig Svart. Har iofs en röd också (hahaha).
Men nu då? nää... ingen duger tycker jag. Jag vet inte vad han ska ha för färg. Och om jag skulle köpa ett annat märke än Hurtta vad ska han då ha för strl?
Jag har givit upp :)
 
 
Har bytt sele på han 4 ggr, så denna blir den femte gången. Jag får bara inte till det. Haha
Jag måste ha nya koppel till alla tre. Och självfallet blir det Hurttas läder koppel. Men då vet jag inte om jag ska ha svart eller brunt. (vilket problem jag har känner jag nu när jag skrivet detta, haha)
 
Nu har jag juh tre halsband som är på väg till mig. Dem härliga, snygga halsbanden från Lillbullen. Men de är bara julhalsband.. gaaah! :)
 
Jag tror jag ger upp....
 
 
Så, jag funderar såhär. Tre lika halsband och tre lika koppel. Då är det bara färgen kvar. Jag går och stänger in mig någonstans, det här är alldeles för jobbigt för huvudet att tänka på ;)
 
 
TIPS!!!!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0