Kolla vad jag hittade!

Haha, satt och läste min hundpsykolog/lärare´s blogg och hittade dessa bilder.
Dom är är så gamla så jag vet inte var jag ska ta vägen hahah. Roligt!
 
 
 
Vi hade klickerkurs och innan vi fick börja klicka på hundarna fick vi klicka på varandra. Den värsta uppgiften enligt mig. Hatar den lika mycket varje gång :)haha. Antagligen för att jag är så fruktansvärt dålig på att lista ut vad den andra vill att jag ska göra ;)
 
 
 
Smilla super trött, sommar och varmt
 
 
 
 Vet inte riktigt vad vi gjorde här, unghundskurs kanske?
 
 
 
 
Kolla denna goding då :D SÖTNOSEN min<3
 
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hahaha!
Gud ja, vad man har skelett.. ;)
Söta Gizmo!

2012-11-27 @ 10:14:04
URL: http://albabeyo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0