Delad mening!

Jaha... här sitter jag och grinar över att tiden går för fort och Max inte är pytte längre medan ni vill ha BILDBEVIS. Va faan ;)
Haha men självklart ska ni få det, men ska nog blocka mig själv sen så jag inte ser det här inlägget,haha.
 
                                                            8 Veckor
 
 
                                                              10 Veckor
 
                                                            12 Veckor
 
                                                                13 Veckor     
 
                                                            14 Veckor
 
                                                            15 Veckor
 
                                                           16 Veckor
 
                                                           16 Veckor
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Gud så härliga bilder :)

/Maria

Svar: åå Tack snälla du :)
Isola

2012-11-12 @ 16:30:06
URL: http://www.petdesign.se
Postat av: josefine

nä, jag ser ingen alls skillnad.

HEHE skoja :) fining!

Svar: aaa men gud va bra :) för jag ser då INGEN skillnad alls ;)
Isola

2012-11-12 @ 22:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0