Arg bloggerska!

 

Kommentarer
Postat av: LENA

You go girl!!! Håller helt med dig i vad du skriver :)

Svar: TACK :) <3
Isola

2012-11-22 @ 22:22:27
URL: http://lenasdogs.weebly.com/
Postat av: emelie

kul med video! och vilket roligt klipp, för det är just som du säger, man vill ha något slags kaos! man uppskattar det och saknar det när man en kort stund inte har det.

tycker också det är konstigt att folk inte kan förstå eller iaf bara acceptera att det faktiskt är ett val man själv gör, och bara för att man ibland får hoppa över lite andra saker i livet så gör inte det att det inte är värt det. bättre vänner kan man ju inte få! <3

Svar: Tack så jätte mycket <3
Ja, vi är helt beroende av att ha rörelse runt omkring ;)
Alla är vi olika absolut.
De som alltid finns kvar är just dem fyrbenta <3
Isola

2012-11-22 @ 23:04:58
URL: http://www.prickig.se
Postat av: emilie

Haha åh, du anar inte vad jag känner igen mig i det du säger. Skaffade hund nr ett för ett och ett halvt år sedan (var 17 då) och blev ju totalt utdömd av både föräldrar och vänner. Plugg hit, resa dit, tid blablabla. Och nu när jag börjat besöka kennlar och planerar hund två nästa sommar så kan du ju bara gissa hur pratet går i min omgivning.

Men som du säger så väljer man själv hur man vill leva. Spenderar gladeligen otaliga tusen kronor på två liv-två KOMPISAR/familjemedlemmar än att dricka upp hundralapparna på krogen varje helg liksom. :) Alla är vi olika...

Svar: Härligt att höra då är jag inte själv ;P haha!Man ska göra precis vad man själv vill. Det har varit jobbigt, stökigt och kostat hur mycket som helst. Fast varje kväll jag lägger mig finns just DEM där och allt är plötsligt värt det :) <3
Isola

2012-11-22 @ 23:23:37
URL: http://www.emilienygrens.blogg.se
Postat av: P.S Hundar

Det är verkligen jättetråkigt att du får sånna kommentarer och "frågor", det har vi nog aldrig fått! :O


Svar: är väl så när man bor i en mindre stad där alla känner alla :/
Isola

2012-11-23 @ 12:34:05
URL: http://pshundar.se
Postat av: Patricia

You go girl! Men på riktigt så förstår jag heller inte varför folk måste kritisera andras val så mkt. Att ha hund är både ett intresse och familj. Jag undrar hur många föräldrar som engagerar sig i sina barn lika bra som du engagerar dig i era hundar. Eftersom du ger hundarna ett bra och värdigt liv så finns det ingenting att kritisera om. Det vara mer jobbigt att ha bara en hund än att ha flera så jag förstår inte ens vad folk ifrågasätter ditt hundantal för. Ni har en ömsesidig oförståelse, de förstår inte dig och dina behov och du förstår inte deras instresse att ifrågasätta och icke-behov av kaos ;-). Men jag hoppas du kan följa ditt egna råd med att leva ditt liv och inte bry dig om hur andra lever sitt liv för du förtjänar bättre än att ödsla negativ energi på sådant tråkigt som du tvingas på. Jag hoppas du slipper fler dumma frågor från dina nära och kära. Sköt i dig!

Svar: men tack snälla du :)jag har alltid varit stark och gjort det jag velat. alltid mött alla frågor och kretik med ett leende på läpparna :)
mina hundar är mitt allt, vad folk säger betyder inte mycket! men kände det var viktigt med ett sådant inlägg :) kanske några slutar kritisera haha
tack åter igen <3
Isola

2012-11-23 @ 17:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0