Smilla´s "sämsta" sidor!

  • Hon är rädd för mycket; fyrverkerier, höga ljud, mycket folk, skrammel, bråk, hormon rubbningar hos oss, när pappa kollar fotboll;)
  • Hon gillar inte när man "hanterar" henne; kolalr öron, tassar (inlärningsmiss)
  • Hon vill helst ligga i bilen HELA tiden sitta ute på gården är inget för henne OM det inte är sol såklart;)
  • Hon är "lat" ;)
  • Hon är för sällskaplig. Jag vet det låter fruktansvärt men ibland vill man vara själv!
  • Hon blir lätt ivrig
  • Hon blir lätt stressad
  • Hon är envis
  • Hon ska alltid testa; får jag sitta i soffan? får jag? får jag? Jag provar en gång till, en gång till!
  • Hon blir lätt uppjagad
  • Har dåligt rykte. Alltså RASEN! inte Smilla som individ:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0