Dröm Malamuten!

Du skrev tidigare om din? Tidigare malamute och beskrev den som din dröm hund. Hur menar du då? Jag tänker eftersom du har Yra nu?
Vad hände med den andra?



Jag och mitt ex skaffade Nemi som hon heter. Men vi bestämde att om de skulle hända nått mellan oss skulle hon följa med honom då jag hade två och det skulle bli för mycket.
Det slutade väl tyvärr lite dåligt mellan oss och vi pratade inte ens med varandra och jag "fick" tyvärr inte träffa henne. Och idag träffas vi enbart med gemensamma vänner och det var första gången på över ett år för nån vecka sen.
Hon är helt otrolig. Så fin och så lugn. En super snygg tjej.
När jag menar min drömhund så är det faktiskt precis så. Jag har alltid velat ha en svart/vit malamute en stor bjässe. Precis som Nemi. När jag skaffade Yra så var jag fortfarande "ute efter" en svart/vit björn men kände att nää. Jag vill ha min "egna" malamute och var rädd att jag skulle tänka på Nemi osv om jag hade en som såg lika dan ut.
Men nästa blir en svart/vit hane:)
Och nää ingen till hund nu,haha. Men nångång kommer juh tre bli till två och en.

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: P.S Hundar

Tack för ditt svar om foder, kommer köra på färskfoder och torrfoder vi med :)

2012-05-30 @ 10:00:26
URL: http://pshundar.se
Postat av: Isola

Ja det har faktiskt varit riktigt bra för Yras mage. Och hon var dålig på att äta ett tag men det där smaskar hon i sig friskt:)

Även nu när det är varmt :)

2012-05-30 @ 12:22:57
URL: http://isolashjartan.blogg.se/
Postat av: josefine och mavya

"Och nää ingen till hund nu,haha......"

... också 3 månader senare.. Tadaaaa! :D rätt kul och härligt

2012-09-01 @ 09:57:37
URL: http://mavya.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0