Det här med hundkläder!

Jag är juh ute hur mycket som helst i alla väder och folk fattar inte hur man orkar med snöstormar och regnrusk. Men allt handlar juh faktiskt om dem rätta kläderna för hundarna och MIG såklart.


I höstas köpte jag min första Lundhags byxor. Var väl jävligt skeptisk, byxor för typ 2.000 spänn. Men HERREGUD det är dem bästa byxorna jag köpt i hela mitt liv.
Dem sitter som ett smäck, dem är sköna, tåliga. Hade dem hela vintern och frös inte en enda gång.

Man kräver juh ganska mycket när man är ute hela tiden och hundhår hit och dit och man torkar juh av sina korv och köttbulle fingrar hela tiden:D
Jag blev så nöjd så nu tänkte jag klicka hem ett par till. För det första för att Yra bet av ena spännet vid foten och sen är det väl roligt med nån annan färg än grönt?


Så det får bli ett par röda Lundhags Traverse byxor. Eller i nya färgen Ox Blod....Kan inte bestämma mig...Typiskt!










Hittade ett super pris också 1.295 kr  http://www.alltiute.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0