Biblioteket!

Här är några av dem böckerna som ingår i våran utbildning.
Alla böckerna är toppen bra och man lär sig massor av dem.



Mina favoriter är böckerna om hunden språk och beteende. Mest för att jag har flera hundar och man lär sig att läsa sin hund och tyda situationer.
Jag har lärt mig jätte mycket anden böckerna och alla ni som har fler hundar borde VERKLIGEN läs dem.



Hand med hund böckerna, Vardagslydnad osv är jätte bra böcker för er som kanske precis skaffat hund eller ska:)Här får man massa tips om olika övningar och vad man ska tänka på. Hur viktigt det är att träna redan från början med din valp och det finns massa "fylla i själv ark" där du kan hålla koll på din egna träning och framgångar med din hund.


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh! Så passande, tänkte fråga om lite boktips! Har en bekant som har en rätt signalkänslig hund som bitit ifrån två gånger, jag vet att jag läst flera bra böcker från biblioteket som passar in på det, men kommer såklart inte ihåg vad dem heter! :)



Har du några speciellt bra boktips för en förstagångshundägare med signalkänslig hund? :)



(Jag tycker serien Hand med hund är mycket bra!)

2012-05-31 @ 15:14:38
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se/
Postat av: Isola

Jag återkommer med svar snart ska göra ett inlägg åt dig:D

2012-06-01 @ 14:55:40
URL: http://isolashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0