Arg som ett bi!

All mina inlägg som görs på dagen är juh tidsinställda eftersom jag jobbar hallå!!
Men nu var jag bara tvungen att klicka in på bloggen då jag är ARG SOM ETT BI här på kontoret!!!!
Hur varmt kan det vara ute? 18grader mer?


I några dagar nu har jag upptäckt att nån j'vla brud parkerar sin bil hos oss... vi sitter utanför alla andra så vi har en egen parkering där vi sitter.
Hon kommer runt 7 varje morgon parkerar på parkeringen öppnar bagageluckan en aning och springer in på Verket och jobbar. Va tror ni hon har i bilen ???? Jo en HUND!!!



EFTER två varje dag springer hon upp hit igen och släpper ut (håller hunden i nackskinnet och låter den pissa vid bilen) stoppar in den igen och springer tillbaka.




VA FAAAAN!!! Nää nu har jag fått nog. Nu ringer jag bevakningen som får gå ut med ett meddelande över hela jävla Verket med regnr och meddelande TA HAN OM DIN HUND!!! IDIOTER!!!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nä! Hur fan tänker man då? Nödlösning? Vad bra att du säger ifrån! Och om inte det funkar, kan du kanske ringa polisen? Lycka till!

2012-05-30 @ 14:45:50
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hur gick det med hunden?

2012-05-31 @ 15:34:36
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se/
Postat av: Isolashjartan

Hon kom direkt efter och var inte där idag (tack gode Gud) men jag håller mina hök ögon öppna nästa gång då j*vlar :)

2012-05-31 @ 20:52:25
URL: http://isolashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0