18 halsband skickas!

oki kanske inte så många:) Förskönar jag nu?!?! ;)



Vi håller juh på och rensar och sorterar inför flytten. Visst det är TVÅ månader kvar men sist vi flytta ja då höll vi på hela natten från förra lägenheten och i den nya såg man inte ens vardagsrummet:)



Så får det INTE bli denna gång.

Nu ska ALLT packas i kartonger med kategorier på!


När man haft hund i 6-7 år ja då samlar man lixom på sig saker....MASSA saker.



Så när jag kommer hem ska jag ta en bild på alla dem grejerna som vi ger/skickar till
www.hundarutanhem.se
Dem behöver saker hela tiden och hur skönt känns inte det att kuna ge behövande hundar leksaker och selar och speciellt en skön säng att sova i.



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jättefin tanke!

Här hemma har vi inte så mycket prylar, det är svårt att ha mycket saker när det ska vara lättstädat (?). :)

2012-05-31 @ 15:27:52
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se/
Postat av: Isola

Hahah med hund i 6-7 år spar man ihop massa saker :) haha



Men det är juh tru att jag inte kastat det:) Nu kan juh behövande hundar få nått skönt att sova på och ett fint halsband/sele:D

2012-06-01 @ 14:54:59
URL: http://isolashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0