Yra i Breaking News med Filip och Fredrik!

När Yra var 9 veckor ringde dem från kanal5.
-Imorgon ska ni vara med i programmet Breaking news och tävla om Sveriges sötaste hund!

Det var bara att åka in:)
Tack gode Gud var min älskade vän med mig och ställde upp i TV när mina nerver inte palla trycket, eller min älskade sambos nerver för den delen.

Vi hade i allafall kommit med i en tävling. Filip och Fredrik hade fixat en tävling där Sveriges befolkning skulle rösta fram Sveriges sötaste hund.

Vi kommer fram till stockholm, träffar dem andra deltagarna och Filip och Fredrik, Dogge och Pål.
Vi spelade in en snutt och sen var det dax för folket att rösta och vi att vänta.

Kankse en kvart in i programmet kommer en tjej fram till oss och säger att det var tid för smink. Vi hade redan vunnit. Yra fick 1800 röster och tvåan Underbara Martin en Jackrussel valp fick 300 röster. HELT GALET!!

Sminket på och ut i direktsänding. HON skötte sig så bra:) hon satte sig mitt på bordet med en STOOOR röd rosett mellan Filip och Fredrik och började självklart yla:) Hon fick många på fall, så charmig.

När programmet var slut var det hög tid för fotografering och och ALLA skulle juh självklart hälsa.

Vi vann massa super fina priser och Yra fick ny fin sele och massa annat kul.

Det var superroligt och vi var så stolta.

Yra finns nu på Twitetr och Facebook och har smyckat olika tidningar:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0