Hålla egen kurs,Check!!!

Nu är jag hemma igen. Gud och jag har aldrig riktigt kommit överens och det även idag. Spöregn under hela kursen men under bil resan hem slutade det. Toppen!Såklart!

Men vilka tappra själar som kom och ställde upp med sina fina fyrbenta.

Jag hoppas verkligen att nått var givande. Har aldrig vart självkritisk men OJ vad tankarna flyger fram och tillbaka; jag borde ha gjort så, varför sa jag inte det där!

Det var iallafall skit kul och jag längtar tills Fredag, då ska jag ge deltagarna mer info och på ett bättre sätt. (kändes som jag glömde så mycket,fast skulle jag få välja skulle jag kunna prata hund i flera flera FLERA timmar)


På fredag fortsätter vi med inkallning,stadga och gå fint i koppel!

TACK alla ni som va där tros regn och rusk, utan er skulle jag inte ta ett enda steg framåt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0