Vara eller inte vara...med!

Hade du bara med dig Yra under Midsommar? Vart var dem andra och varför var inte dem med?Jag kan tycka att det är dumt att ha med sig en hund på fester och onödigt! Man kan lika bra lämna dem hemma. Hur klarade sig Yra?

 

Ja precis, det var bara Yra som va me denna helg.

Smilla och Gizmo var ute på sjön med mina föräldrar :) Dem hade det super mysigt, badade och fick grillad korv :P

Jag förstår absolut vad du menar. Och jag skulle aldrig utsätta Yra eller dem andra SÅKLART för nått jag inte känner mig 180% säker med.

Men som jag sagt tidigare, är jag fortfarande ung och jag umgås mycket med vänner och vi gör många olika aktiviteter. Jag måste ha hundar som kan anpassa sig i min miljö också! Jag tränar detta redan när dem är pytte små, åka båt, träffa folk, vara med på stan, äta på resturanger osv osv osv..

När vi lekte massa lekar på Midsommarafton var Yra och Nemi med hela tiden, när alla hoppade säck blev det lite konstigt :P haha och bestämde sig för att leka i höggräset istället.

 

Dem sprang och lekte och badade och var med medan alla vi som sagt lekte lekar, stojja och skrek, grillade, spelade och "skrek" till musiken, haha!

Dem fick grillad mat och bilen stod alltid öppen ifall dem ville komma undan oss ;)

När det var som mest liv och skrik och höga ljud, när jag kände att nu ska jag nog sätta in henne i bilen så hon slipper det här…jo då hitta jag tjejen bredvid mig sovandes….och OJ vad hon sov!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Och jag kan tycka att människan som skrivit den kommentaren borde gå och gnälla på någon som inte är uppenbart hundintresserad, har en spännande hundblogg och utbildar sig inom hund.
Det ska då alltid finnas någon med åsikter. Du är ju uppenbarligen väldigt hundintresserad! Det finns många hundar som har det mycket dåligt, som inte får så stort utrymme i sina ägares liv att de har en egen blogg. Gnäll på dem ägarna istället. ;)

2012-06-26 @ 14:17:57
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se
Postat av: Isolashjartan

Haha va gullig du är:))

2012-06-26 @ 14:29:14
URL: http://isolashjartan.blogg.se
Postat av: P.S Hundar

Tycker det är självklart att ha med hundarna. Det är en prioritering och något som vi absolut lär våra hundar.

2012-06-27 @ 07:31:57
URL: http://pshundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0