Små grodorna!

Hej ! Måste bara fråga, nu som midsommar, hur kommer ni fira den? Har ni med hundarna med på sånt? Eller är dom hemma?

Ja tex denna midsommar firar vi med vänner, nära vänner. Så på dagen är den med oss, vi är ute och fixar midsommarstången och bara myser, grillar osv. På kvällen är hundarna hemma eller fortfarande med beroende på hur det är.
Om det är mycke folk och skrik och fylla då är hundarna hemma såklart, och hos mina föräldrar där det bjuds på godsaker:) Men är vi bara samma vanliga gäng som hundarna känt i flera år ja då är dem kvar, och efter allt spring är dem så trötta så dem har säkert somnat någonstans;) haha
Jag dricker juh inte alkohol så jag brukar alltid vara hemma tidigt när dem andra drar ut på festligheter:)



Vi försöker ha med hundarna på allt då det är så viktigt för dem att kunna vara med i alla situationer, men självfallet finns det stunder där dem mår bäst att vara själva:)
Alla hundarna är väldigt sociala och passiva i de olika situationerna, något som tränats sen dem var valpar:)

Jag skulle aldrig utsätta dem för nått påfrestande och vet tydligt vilka gränser man inte ska gå över:)

Hela grejen med hund är juh att dem ska vara en del av ens liv:))



image description

image description


Kommentarer
Postat av: Katarina

De låter som en väldigt bra midsommar :) Så dy dricker inte alls? Så Yra går inte på dagis på midsommar? Eller dom kanske har stängt då?

2012-06-15 @ 16:14:17
Postat av: Isolashjartan

Ja visst gör det:)

Dagiset har öppet hela dagen men jag jobbar bara halvdag så jag hämtar henne vid lunch:)

Nej jag dricker inget alls:)

2012-06-15 @ 17:49:26
URL: http://isolashjartan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0