Midsommarafton!

Våran dag började med en lyxig brunch hos bästa kompisen, hundarna var med och njöt av god skinka och sol:)
Det bjöds på massa godsaker och självklart fick jag jordgubbar och grädde, vilket är min favvo!
 
Vid två på dagen åkte vi ut och firade med nära och kära precis som varje sommar. Vi lekte lekar, grillade och för en gångs skull var det tillräckligt varmt och skönt även för mig (fryser, alltid)
 
Det blev sång och dans i tältet på kvällen och några försvann in till Öregrund för mer festligheter. Jag åkte hem :P
Yra och Nemi var med hela kvällen och när det var som mest stökigt, så till och med jag kände att OJ nu ska jag nog åka hem med Yra ja då låg dem två och sov under bordet:)
 
Jag fick även avnjuta Moijto, SJÄLVKLART utan alkohol:)
 
 
OBS!! Vet inte vad som är fel med bilderna, vissa blir rätt och andra inte, hmmm...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0