Lös Pekingese!

Igår när jag och Gizmo var på promenad hände nått helt oväntat.
Från ingenstans sa det bara swish så stod jag med flexikopplet i handen och Gizmo fortsatte gå.
Snöret åkte rakt in:) blev sjukt paff och när Gizmo upptäckte att han var lös gick han liiiite fortare som att - jag kan inte springa för då kommer hon ta mig men går jag fortare får jag fortsätta vara lös;)

Gizmo brukar juh gå lös och det går väl helt oki, problemet är juh att när han ser nått och sticker iväg ja då STICKER han, snabb är han också den lilla...

Så idag när jag hämtar Yra får jag köpa med mig ett nytt fint koppel till Gizmo:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0