Lätta steg!

Vad har du tänkt göra när du är klar med din utbildning? Kommer du hålla egna kurser?



Oj jätte svårt, alltså mest av allt skulle jag vilja arbeta för min lärare här där jag bor. Hon är en helt fantastisk person och en stor hund idol:) Men man vet aldrig hur det blir osv så självklart måste man ha en plan B.
Så jag komemr ha egna kurser om jag inte anställs. Jag vill juh lära människor att jobba med sina hundar på ett bra sätt och det är de allt handlar om för mig.


Så håll i er nu .... isolashjärtan - Lätta steg kommer, beroende på hur allt slutar skapas och jag kommer då hålla mina kurser som grupp och enskilt.


Och det finns självklart massa andra planer.... ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0