En till?!

Har du nått din gräns på antal hundar? Eller skulle du kunna ha fler och i så fall vilken/vilka raser?



Haha, asså dum som jag är skulle jag kunna ha HUR många som helst SÅKLART :P, meeeen tanken på hur våran flock ser ut just nu är det inget önskvärt.

Jag har för stora rasskillnader för hur vi vill leva. Skulle jag dock ha tre malamuter nu och BARA den rasen ja då skulle jag väl vara idiotisk dum nog att skaffa en till, men det är nog mest för att jag är så valpsjuk av mig...och har en stor släng av polarsjukan :)



Men både jag och Erik vill ha två Malamuter, och där får det stanna. Och ja det är bara malamuter som kommer finnas i vårat hem framöver. Erik vill juh dock ha en golden eller gran danois, men njaaa.


Just nu är vi väldans nöjd med flocken men drömmen är självklart två stabila vackra Malamuter sida vid sida.
En dag....


image description


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0