Bästa Fröken Smilla!

Idag är en jobbig dag....
Igår var vi upp med Smilla för undersökning. Hon haltar mer och mer och äter inte längre.
Hon är trött, vill inte göra nått. Vill inte hoppa upp i bilen och vill inte ens gå in.
 
Smilla har väldig ont och har troligen artros i vänster fram och höger bak:( även en lymf som spökar.
Min bästa tjej orkar inte ens gå runt kvarteret och lägger sig hellre i ett annat rum än hos oss....
 
Det här är baksidan med att ha hund...bara tanken på att veta att hon har ont och kanske inte kommer kunna springa och leka som förr gör att hela min mage vrids om.
 
Du är det vackraste jag har<3
 

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Nä, vad tråkigt! Går det inte att göra något åt det?

Svar: vet inte, jag vill inte att hon ska lida och ha ont.Det är min prio ett. hon kanske blir bra men om hon inte kan leva det livet hon gjort innan. inte kommer kunna springa i skogen och leka ja då känns det väldigt fel:(
Isola

2012-06-29 @ 09:32:58
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag vet inte vad jag ska säga. :( Håller med, då tänker man kanske hela tiden på vad hon går miste om. Hemskt!

2012-06-29 @ 22:08:27
URL: http://rebeccarydhill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


Trackback

  • Instagram
    Twitter

    Mail Facebook Bloglovin RSS 2.0